Prečo som sa rozhodol zabojovať o post starostu MČ Petržalka

13. októbra 2010, rfuto, Nezaradené

Som Petržalčan a som na to hrdý! Vyrastal som v tejto mestskej časti, tu som si našiel priateľov, navštevoval základnú dokonca i strednú školu. Petržalku milujem, žijem s ňou a jej osud mi nie je ľahostajný, preto som sa rozhodol kandidovať na starostu MČ Petržalka.

Každé ráno tak ako väčšina Petržalčanov aj ja cestujem MHD cez Dunaj za prácou. Denne si povzdychnem, že ranné cestovanie v MHD má ďaleko od kultúrneho cestovania vo vyspelejších metropolách. Dlhodobo má trápi zanedbaný stav Chorvátskeho ramena či dvadsať rokov sľúbené riešenie jazera Draždiak. Uvedomujem si potrebu riešenia dopravnej situácie v Petržalke. Osobná skúsenosť je pre mňa veľkou motiváciou, aby sa problém s parkovaním v Petržalke čo najrýchlejšie vyriešil. Osobne ma trápi aj názor obyvateľov iných mestských častí a dokonca aj niektorých Petržalčanov, ktorí sa pozerajú na Petržalku ako na čiernu ovcu Bratislavy. S rovnakou vážnosťou si dlhodobo uvedomujem, že Petržalka sa rozrástla na veľkú mestskú časť, ale cintorín sme ponechali z čias kedy Petržalka mala vidiecky charakter.

Tieto každodenné problémy sa nakopili a nadobudol som presvedčenie, že je čas Petržalčanom ponúknuť možnosť ich riešenia. Preto som s  veľkou pokorou prijal dôveru Strany demokratickej ľavice a Strany Zelených, ktorí ma navrhli ako spoločného kandidáta na post starostu MČ Petržalka. Prijal som výzvu, aby v komunálnych voľbách SDĽ zastupovali noví ľudia v politike, ktorí majú jasnú víziu a ambíciu zmeniť svoju obec k lepšiemu. Spoločnými silami môžeme uspieť a dosiahnuť, aby politika, ktorá je Vám najbližšie, bola sociálna, dobrá a ľudská!

Čaká ma ťažké obdobie aby som presvedčil Petržalčanov, že naozaj mám chuť zmeniť našu mestskú časť. V priebehu niekoľkých dní predstavím svoj program, s ktorým sa chcem uchádzať o priazeň voličov. Bude obsahovať konkrétne kroky a nie všeobecné sľuby.

Roman FUTO

www.facebook.com/RomanFuto